♥ Sunday, July 13, 2008
It has not been the best of week for me tho.Fall sick like twice in this week!Mon-Wed i got fever den sun,which is like yesterday,i got gastric flu.Was on MC dats y im here updating my blog.Still having the bad symptoms tho.Headache,stomach pain,vomiting,diarrhea.Knowing myself i dun go to doctors but i got no choice but to head to one yesterday.Or else...Hmm.
Not only dat,got into a lil bit of trouble at werk.And im facing too big punishment.It was my mistakes i noe but everyone makes mistakes.I have no good reason la for it but hello..i mean it was damn unintentional.Its good enuf that im endorsing it for u and u wan to make a big fuss out of it.Pls la.At least be thankful.Im doing ur job on top of mine because i
GOT NO CHOICE UNDERSTAND.The punishment u wana gif me are too much i should say.I dun mind doing it but if this is the way u wana look at things n come up with the punishment,then i will haf a fcuking bad impression of u till the day u die.
Yup.Apart from the sickness i haf to fight thru,my personal problems i had to overcome,n werking life that has not been helping much,i loss appetite,weight,mind.Truthfully im more alone nowadays.I wana reflect wat haf i done all this while to receive wat im facing now.Since the day Lin passed away to the day i lost Ama till the day i met Hanies n now..Im losing someone.Soon.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
I : Udynn..masih fikir psl bende tu kerr?U : Bende ape?I : Ibuk tgk ko ni asyik senyap jerr..Ko ader masalah ke kat keje?U : (shook head)I : Abis?U : Tkde pape la.Alah ibuk ni.Org bebual ibuk kate org bising.Ni org senyap ibuk kate org ader masalah plak.Tkde pape la.I : Ehk salah ker ibuk tanye pasal anak ibuk...?Ni mesti pasal idah kn..U : Ape kene ngan idah tuh?I : Ko tk belikn ape2 untuk dier kerr?Hari pertunangan dier..?U : Beli ape?tk kn hantaran bakal dier tuh tk cukup?Org nk g kasih dier bende lag..?I : Hmm kan hadiah ikhlas dari kawan sendiri.U : Tk payah lah..I : Ko masih kluar ngan die lagik?U : Tk ar.Nape?I : Nape tk kuar lagik?Slalu ibuk tgk ko slalu amik dier alik keje..Lepas lari jerr trus kluar g eastpt.Jgn dyn.U : Iye buk.Da tk buat lagik.I : Ibuk bukannye ape..Ibuk nk tegur takut ko kecik hati plak.Bukan tkleh kawan.Tapi ader limit ye.Bukan sampai hari2 tau.Nanti org cakap ape plak.U : Buk, nape dier kene uat org camni?I : Hah kn bagus klu dari tadik lagik udyn cakap ngan ibuk camtu.Ibuk da agak da.Udyn,kita ader perjalanan hidup masing2.Same ader kiter gembira ataupun sedih,itu adela pengalaman yg harus kiter lalui untuk "upgrade" diri sendiri.Itu pasal kiter berhak buat keputusan sendiri.Jadi kiter boleh belajar dari kesilapan.Same ader baik atau buruk padahnya.Tetap kita belajar.Idah da buat keputusan untuk bertunang dengan lelaki pilihan dier.Bukan pilihan keluarga.Jadi,ape yang dier lalui dengan lelaki itu,same ader baik atau buruk,dier kene tanggung sendiri dan belajar darinye.Itu bukan sesuatu yg kiter boleh "control".Dalam hal ni,ibuk nasihat udyn lepaskan dier.Doakan yang terbaik untuk pertunangan dier.Itulah perkara yang terbaik dapat udyn lakukan.Tak gune klu asyik bersedih klu org lain bergembira di sisi org yg di syg.Iye?U : (kept quiet)I : Ibuk tau ape yang udyn rase.Mcm ibuk cakap dulu,ini jodoh idah.Jodoh udyn tkde sape yg tau.Mane tau udyn dapat seseorang yg lebih baik dari idah?Udyn tau ke?Ibuk tau ker?Tak.Hanye ape yg boleh dilakukan kiter adelah berdoa.Untuk yang terbaik.K?U : (kept quiet)I : Da ibuk nk g solat ni.Tkmu fikir2 lagik.Nanti jadi giler plak.Pergi makan sane.-------------------------------------------------------------------------------------------------
I kept quiet throughout me n mom's conversation.I duno what else to say.
I'll be meeting my counselor this Friday.
Take Care Guys.
My Heart Stop Beating @ 8:51 PM